IsA drawings

Coffeemaniac --> MOI

Publicerad 2012-01-10 01:24:32 i Allmänt, Färg,


Den här gjorde jag för någon dag sen, beskriver mig ungefär perfekt på morgonen. Ni förstår att min mamma alltid hoppar till när hon ser mig på morgonen. 

Jag sitter och velar framför datorn. Ska jag skriva min konsthistoriaäckeluppsats.. eller ska jag rita några vindruvor till och bli klar med min första "bra" teckning 2012? :o

Det är ytterst svårt. Jag väger fördelar och nackdelar. Om jag pluggar nu, kanske jag blir klar till imorgon och då kan jag öva den orala redovisningen. Men om jag ritar några vindruvor till blir jag glad, kan äntligen scanna den och lägga ut den här och på deviantART.





Hmmmm. .___.  ÄSCH jag gör både och.


Puss&kram

Kommentarer

Postat av: Saga

Publicerad 2012-01-10 22:32:25

Svar: Tack så mycket :D jättefina teckningar du har gjort :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ISA

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela